chillin'

hejj
Jag kom nyss hem och vi fick sluta tidigare för våran Matte lärare flyttade på våran matte lektion för tjejerna tills imorgon... dock får vi inte sov morgon men men.
Ja nu ska jag nog göra läxor och skit. Jag tänkte att jag skulle göra läxorna direkt utan att sitta vid datorn (jag skulle bara kolla om jag har fått svar på en mejl till cdon) och nu har jag vart inne på Fb , weheartit , twitter, tumblr och bloggen såklart. Haha ta mig härifrån.
Nej nu ska jag fixa på rummet och göra läxor som sagt. Jaa jag uppdaterar senare. PUSS.
Btw jag ska försöka fixa byxorna också (sätta på nitar) kanske att der kommer upp en video på det.
Ja okeej nu ska jag snabba mig.
// xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0